Ремонт фена не є складним процесом. Більшість поломок може бути механічними і їх видно візуально.1) Основною несправністю фена є перегоряння спіралі, особливо тієї частини, яка працює в найбільш гарячому режимі. Для ремонту достатньо акуратно скрутити (зварити) спіраль в місці обриву або купити нову, якщо робите не для себе. Варто пам’ятати, що слюдяний каркас крихкий і легко ламається.
2) Дуже поширеною є несправність шнура живлення (це стосується інших пристроїв, які часто рухаються: міксери, пилососи, трубки ТА, подовжувачі і т.д.) Якщо ви на 100% впевнені, що несправність саме у шнурі, але точно визначити пошкодження не вдається, то відріжте його по 5 см від вилки, потім біля основи корпусу та зробіть по новому. В більшості випадків це допомагає.
3) Перемикач також не залишайте без уваги - його контакти можуть підгоріти. Це вже той випадок, коли можна не побачити і пропустити дефект. В таких випадках перемикачі чистять. Нічого страшного в тому нема, якщо ви любите "дрібну" роботу. Даю маленький секрет успіху: зробіть порядок на своєму столі, вмостіться позручніше і розбирайте перемикач над столом. Щоб потім не казали "пружинка кудись поскакала..." Серед інструменту повинно бути шило, пінцет, плоска викрутка і т.д. Не намагайтеся рівняти детальки, всякі бляшки. Потім, при збірці, вони самі стануть на свої місця.Нести поламаний фен до майстра не обов'язково. Але щоб робити, то бажано знати деякі моменти
Для прикладу розглянемо роботу фена моделі «Русалка-2М» 350 Вт, 220 В.
При подачі напруги, спіраль фена нагрівається. Через неї проходить струм, що зумовлює падіння напруги на кожній ділянці спіралі. До однієї з таких ділянок підключений мотор з вентилятором.
Падіння напруги на моторі у двох режимах різний і приблизно складає 17 В для першого режиму роботи і 26 В - для другого. Це зумовлено тим, що у першому режимі спіраль включена повністю і через неї проходить струм менший, ніж у другому режимі, де включено половина спіралі. (В сучасніших фенах для зменшення температури спіраль включають через діод - таке рішення краще, бо спіраль нагрівається рівномірно та ще й в півнакалу).
Щоб захистити фен від перегрівання, поздовж нагрівального елементу стоїть біметалічна пластина, яка спрацьовує при підвищеній температурі. Пластина і спіраль розміщенні, на каркасі зробленого зі слюди. У слюду вмонтовані необхідні кріплення.
У фені стоїть двигун постійного струму. Для перетворення змінного струму в постійний, безпосередньо на моторі запаяний діодний міст (побудований на діодах КД208А), і також стоїть фільтруючий конденсатор 0,33 мкФ.
Увага! При включенні розібраного фена, мотор може зробити ривок або зачепитися лопатями і покотитися. Тому будьте обережні, дотримуйтеся хоча б елементарних правил техніки безпеки.
---------
http://moehobi.com/?p=421

Немає коментарів:
Дописати коментар